Gönüllüler orman yangınlarına karşı farkındalık için sahaya indi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine dikkat çekmek amacıyla İzmit Kent Ormanı'nda çevre temizliği etkinliği düzenledi. "Yanmadan Tedbir Al" sloganıyla yapılan etkinlikte, yangına neden olabilecek cam şişe, pet şişe ve çeşitli atıklar toplandı.Yaz aylarında...
Haberi Oku